Wydawnictwo Ambos Jerzy Mazur

Nasza firma powstała w 1993 r. w Gdańsku i początkowo działała pod nazwą Agencja Promocyjna MPR. Zajmowaliśmy się wtedy obsługą reklamową i public relations firm prywatnych oraz Międzynarodowych Targów Gdańskich i Targów MILITARY ARMS w Gdyni. Zawiesiliśmy tę działalność w 1995 r. i przenieśliśmy się do Łodzi, gdzie od sierpnia zaczęliśmy pracować na zlecenie International Communications przy redagowaniu informatora miejskiego „Łódź Co Gdzie Kiedy”. W kwietniu 1998 r. wznowiliśmy działalność pod nazwą Biuro Reklamy JSM i rozpoczęliśmy przygotowania do druku informatora miejskiego „Welcome to Łódź” dla Wydawnictwa Bessa w Warszawie.

W 2001 r. zmieniliśmy nazwę firmy na Wydawnictwo AMBOS, zarejestrowaliśmy w Sądzie Okręgowym w Łodzi tytuł „Rynek Łódzki”, który został  wpisany do rejestru dzienników i czasopism SO w Łodzi pod nr 644. Od tego czasu nieprzerwanie do dziś wydajemy co miesiąc informator miejski pod tą nazwą. Wydawnictwo przygotowuje również do druku reklamy prasowe, ulotki, foldery, projekty billboardów, magazyny ilustrowane, informatory uniwersyteckie i książki. W dorobku mamy prestiżowe wydania książek Okręgowej Rady Adwokackiej w Łodzi Mariana Redlisz-Redlickiego „Sylwetki Łódzkiej Palestry 1945-2006” (Łódź 2007) oraz „60 lat Łódzkiej Izby Adwokackiej” (Łódź 2009).

„Rynek Łódzki” ukazuje się od 2001 r. w nakładzie 2000 egzemplarzy i kolportowany na lotnisku, podczas targów oraz w urzędach, biurach informacji turystycznej, muzeach, teatrach, klubach biznesu i fundacjach, klinikach zdrowia, prestiżowych restauracjach, salonach samochodowych, galeriach handlowych i marketach oraz firmach prywatnych. Mamy 1500 stałych prenumeratorów, a nasz newsletter dociera co miesiąc do blisko 1000 adresatów.